(contra)publicidade em (pré)campanha

A convocatória está feita, o Parlamento dissolvido, cada vez tem mais presença nos média essa competiçom entre três homes sem graça nengumha por ver quem dá mais vergonha alheia (e se fai coa presidência da Junta de Galiza). A campanha ameaça com ser bem aburrida (com excepçons), mas o pior é que nengumha candidatura está à altura das circunstáncias. Só nos resta procurar um pouco de humor.

Todo começou coa generosidade do PSdeG-PSOE e o seu candidato, que colgárom no Facebook os seus cartazes pré-eleitorais rebordantes de ego presidencial. O Demo deu a nova, em Chuza! correu a voz e nom demorárom em surgir as achegas contrapublicitárias. Aí vam as minhas, algumhas inspiradas na Touripédia, todas condicionadas polos meus mui limitados conhecimentos de ediçom de images.

7 Comments to (contra)publicidade em (pré)campanha

  1. chuza.org di:

    (contra)publicidade em (pré)campanha…

    A convocatória está feita, o Parlamento dissolvido, cada vez tem mais presença nos média essa competiçom entre três homes sem graça nengumha por ver quem dá mais vergonha alheia (e se fai coa presidência da Junta de Galiza). A campanha ameaça…

  2. […] Jan: Topada em Ouveios e outras vozes chúzame […]

  3. Galeguzo di:

    Magistral! Magistral! Magistral!

  4. Chimpín di:

    Encánta-me a das chaves do coche

  5. ghanito di:

    en canto vin o do perfil víume á cabeza isto http://www.flickr.com/photos/ghanito/3234733392/

  6. Seve di:

    Onte fixen un retoque fotografico, e se tedes acceso a facebook supoñe que vos sera sinxelo atopala. Para o webmaster desta páxina, se quere ya podo enviar a máis resolución.

    Saude e liberdade
    http://photos-e.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v2062/194/25/696348345/n696348345_1255380_5362.jpg